Prodej projektorů vzrostl meziročně ve druhém kvartále o šestnáct procent

Pacifik Media Associates (PMA) rozděluje trh s projektory výhradně podle svítivosti a označuje je podle typu kupujících a využitelnosti jako na New Era (pod 500 lumenů), Mainstream (500 až 4999 lumenů) a High-End (5000 a více lumenů).

A v nejlevnější kategorii nastal doslova šok, protože meziroční nárůst prodeje ve druhém kvartále poskočil o 195 procent (v počtech kusů). Část tohoto růstu lze sice přičíst na vrub zvýšení dodávek produktů s vloženými pico projektory, jako jsou videokamery, digitální fotoaparáty (DSCs) a mobilní telefony, přesto velká část nárůstu patří i masivnějšímu prodeji širokoúhlých XGA osobních projektorů.

Ve středním segmentu trhu, tedy podle PMA správně v hlavním proudu, prodej klesl o 4 procenta, protože stagnuje prodej projektorů pro podnikové využití a dražších projektorů pro domácí použití.

Přesto prodej high-end modelů předčil celkový trh, jelikož vzrostl meziroční objem prodeje ve druhém kvartále o 26 procent. Mezi nejůspěšnější v high-end kategorii patří D-cinema modely, ale i širokoúhle XGA a UXGA projektory pro velké prostory.

Zdroj: DigiTimes

Komentáře

Poslat nový komentář

CAPTCHA
Antispamová kontrola
_echnika: